diumenge, 18 de setembre del 2011

La meva gateta Tammy

La meva gata es diu Tammy, li va posar el nom la meva mare.
La vam trobar un dia davant de la nostre casa, era molt petita, i no es deixava tocar.
Li vam donant mengar cada dia, i es va anant acostant a nosaltres fins que un dia la vam poder tocar.
Van pasar uns quans dies i vaig aconsegir agafar-la. El dia seguent la vam portar al veterinari perquè miressín quants anys teniai tot allò. També el veterinari li va punxar algunes vacunes, no m'enrecordo de que eren.
Ara ja aura passat un any des de que la tinc però l'unic inconvenient es que com la meva mare es al.lergica als gats la cuido jo sola.
Viu fora de casa per la meva mare. Tè germans i germanas que es barallen amb ella suposo que deurien estar gelosos. Total que hi ha dies que ve amb sang. Una vegade la vam aver de portar al veterinar o tot.
Ara ella ve a que li fagi mimets i petonets i de vegades és queda dormida a sobre meu!!!

3 comentaris:

  1. Cal que revisis amb atenció l'ortografia d'aquesta entrada. I sobretot que separis amb punt i seguit les frases i les iniciïs amb majúscula.

    ResponElimina
  2. Dacort ho fare ara mateix
    A i paula hola i gracias

    ResponElimina