divendres, 23 de setembre del 2011

La meva gossa Lisa.







La meva gossa es diu Lisa i té 3 anys. Creiem que és un Labrador Retriever , peró no ho sabem del tot. Li vem posar aquest nom perqué quan me la van regalar estabam jugant al Monopoly dels Simpsons. Quan me la van regalar, nomès tenía 3 o 4 setmanes, i com encara no tenía les dents, li donabem el biberó i li portabem en un cochet de nines. Ara, com a crescut és molt més alta i gran que avans, i en comptes de portar-li jo de passetjar, sembla que hem porti ella, perqué té moltissima força. Li encanta menjar, sobretot carn. També li agrada molt surtir a passetjar a la riera i bañar-se als rius, pero no li agrada gents que la banyin. També li agrada que li fagin caricies i que jugin amb ella. Una altre cosa que li agrada fer molt és que, quan el meu germà i jo estem jugant a futbol, ella, es posa de portera i ho fà molt bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada