diumenge, 18 de setembre del 2011

La meva mascota





La meva mascota és un lloro. És un lloro de raza africana i es diu Yako. Les seves plomes són de color gris, exepte les de la cua que són vermelles. Ell és molt simpàtic, cuant arribes a casa et diu(buenas), i quant ten vas et diu(adeu, adeu). Quant té ganes de parlar et fa agafar molt mal de cap, peró, quant hi han invitats no diu res. És cule , perqué tot el dia canta el hímne del barçs i de tan en tan diu mesi gol!! I el que tots hauríau de escoltar es quant és fica a parlar pel teléfon,perqué diu: Hola!!! Buenas, que tal.Jo bé i tu? bé I així tot el sant dia fins que la meva mare és cansa i li diu Yako calla!

Ha mi m'agradaria tenir un gos, peró tinc un lloro i reconec que és una mascota molt especial!





6 comentaris:

  1. El teu lloro canta el himne del BARÇA?¿? PERQUE SI HO fa magradaria escoltaro! XD



    Suposo que el lloro ¡sera culer no?

    ResponElimina
  2. Si es cule,per sort!!!Peró es un pesat escoltar-lo tot el dia...

    ResponElimina
  3. Yo tinc un igual.
    El meu es femella i es diu cuca.

    ResponElimina
  4. yakoooo calla!!! xdxd m'encanta!!

    ResponElimina
  5. jajaja ai el yako que mimat el teniu segur que aixi uns canta tot el cam.... gratis !!!!!! :P
    un petunet carla testimu molt ehh i a tu yako tambeeee

    ResponElimina