diumenge, 11 de setembre del 2011

PER FI COMENÇA EL CURS!!!

Què esperes del curs que ara comença? Encara que no us hàgiu fet aquesta pregunta segur que durant l'estiu heu imaginat quina mena d'experiències us esperen a l'institut. Alguns veniu amb moltes ganes d'estudiar, tots amb ganes de passar-ho bé... Tots heu de tenir ganes de retrobar-vos amb els vostres companys i companyes.

Els professors també esperem moltes coses quan comença el curs. També tenim il·lusió per retrobar el nostre alumnat. Comprovar que han crescut, que milloren dia a dia el seu rendiment en les nostres matèries. I també tenim curiositat per conèixer el nou alumnat i tenim moltes ganes que passades les primeres setmanes ja s'hagin fet seu l'institut

QUÈ ESPERES DEL CURS QUE ARA COMENÇA?

31 comentaris:

  1. hola sóc el Guillem i el que espero per aquest curs és treure molt bones notes.

    ResponElimina
  2. Espero aprendre moltes coses noves i interesans.


    Clara

    ResponElimina
  3. hola
    hem dic ivan i espero que em vagi be el insti

    ResponElimina
  4. Espero aprendre moltes coses, i treure molt bones notes.

    ResponElimina
  5. Hola sóc el Jordi i aquest curs nou a l'institut serà una nova experiència i desitjo treure bones notes i passar m'ho molt bé!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Espero aprendre moltes coses noves

    ResponElimina
  7. Espero fer nous amics i apendre coses noves i sobre tot passar-ho moltbé

    ResponElimina
  8. Tenia moltes ganes de veure a les meves amigues, també tenia ganes de coneixe a els nens i nenes nous que an arribat.
    Aquet any espero que les notes em vaguin bé i pasar-ho molt bé

    Adeu

    ResponElimina
  9. Espero passar-ho molt be en aquest curs, fe amics nous i aprendre molt.





    BRIAN

    ResponElimina
  10. Ja començava a avorrir-me fen tasques a casa. Tenia ganes de començar l'institut i veure estar amb els meus amics. L'insti m'agrada més que el cole i quan arribin els ordinadors...

    ResponElimina
  11. Dons yo, com sóc nova, no coneixo gairabé a ningú, i m'agradaria fer nous amics aqui, en el institut.

    Noelia Cascales =)

    ResponElimina
  12. Espero treure bones notes, coneixe més amics,aprendre moltes coses noves i pasarm-ho molt bé.

    ResponElimina
  13. Hola soc l'Òscar i espero treure bones notes i estar amb els mateixos amics o més

    ResponElimina
  14. Hola sóc en Rafa jo dic quasi el mateix que ha dit en Martin a casa estic avorrit i ara aquí a l'institut és una nova experiència,fins ara m'ho estic passant molt bé,amb els meus amics de Santa Maria i amb els nous que també són divertits.
    Bé aqui a l'intitut espero treure bones notes i passar-m'ho molt bé Adeu ;)

    ResponElimina
  15. Tinc moltes ganes de començar l'institut. I espero conéixer gent nova i aprende moltes coses noves.

    ResponElimina
  16. Hola soc la Belen i aquest curs serà una nova experiència i un nou canvi per a tothom. Espero treure molt bones notes, fer nous amics i passar-ho bé.

    ResponElimina
  17. Hola sóc la Belen i aquest curs serà una nova experiència i un nou canvi per a tothom. Espero treure molt bones notes, fer nous amics i passar-ho bé.

    ResponElimina
  18. En aquesta nova etapa espero que em vaigi molt bé, fer nous amics; treure bones notes pperó sobre tot.... PASSAR-HO MOLT BÉ:)

    ResponElimina
  19. Hola soc l'erika i espero que en aquest primer any d'institut fagi noves amistats i tregui les millors notes posibles.

    ResponElimina
  20. Espero que m'ho passi molt bé i apendre molt amb l'ordinador.

    ResponElimina
  21. Espero trobar-me molt agust aquest institut, passar-m'ho bé i treure bones notes.

    ResponElimina
  22. Espero fer nous amics, que el curs sigui divertit i passar-ho bé.

    ResponElimina
  23. Hola, crec que de moment aquest curs m'ho passare molt bé, els professors són símpàtics i han vingut molts nens nous però encara continuo amb els meus antics amics.

    ResponElimina
  24. Hola, sóc el Sergi, el que + vull aquet curs, es divertirme al pati i + tard quan sigui l'hora d'estudiar a estudiar.
    L'ordinador (mini-portatil) sera una eina de treball, ens controlarân el portatils i he observat que hi han cameras de seguretat per l'institut...
    És una nova etapa, no serâ una etapa facil perô segur que en surtirem vius hahahahahaha...
    Aprendrem moltes coses i noves experiencies, ja m'he enrollat molt escribint...
    ◣_◢

    ResponElimina
  25. Hola hem dic David i magrada molt aquest col·legi, espero fer molts amics.

    ResponElimina
  26. Espero que ens posin els ordinadors ja per treballar amb ells. També coneixer algun nen nou i treure bones notes.

    ResponElimina
  27. Hola el primer día m'ha encantat i espero que tots els dies aquí siguin igual. Intentare esforzarme al máxim.

    ResponElimina
  28. Hola aquest any espero passar-m'ho d'allò més bé.
    També fer nous companys, i treure bones notes.

    ResponElimina
  29. Tinc ganes de fer noves activitat i nous amics, en classe me ho estic pesant mot be hi ha gent mol maca ;-)

    ResponElimina
  30. Espero treure bones notes per aquest curs i que no agin de enviar res meu pel virtus

    ResponElimina
  31. Juan també et poden enviar coses bones pel virtus e.e pero tu al teu rollo XD

    ResponElimina