dissabte, 17 de setembre del 2011

Rubito

El rubito es un yorkshire terrier es un gos de color negra i ros.
Els meus pares mel ban regla quan es va muri el altre gos que tenia. Un dia de cole al tornar a casa per la tarda vaig entra a el menjador i allà estava ell, enronsat en el sofà. ¡Quina alegria em va fe! Ell estava molt espantat, i quan em vaig apropar em va bordar, després tot va canviar i ens vam fer molt bons amics.
El meu gos es molt actiu mai para quiet, es molt trapella, cada vegada que ve algú a casa es posa a bordar com un desesperat com quan sona el telèfon  i fins i tot quan escolta algú passar pel carrer. I quan es veu reflectit es posa a bordar com un descosit. Es un gos molt carinyos no li agrada estar sol sempre esta amb nosaltres al sofà i fins i tot ens acompanya a el lavabo, li agrada molt jugar i passar-so molt bé. Ara el trobo a faltar perquè una mica abans de néixer la meva germana el vam donar.

4 comentaris:

  1. és bonic el teu gos ;)

    ResponElimina
  2. jo conec aquell gos i le vist amb persona i a vegades et vol mosegar!!!! XD

    ResponElimina
  3. Repassa l'entrada perquè té massa faltes. Pots passar-lo per un corrector i després editar l'entrada i corregir-les. Si no te'n surts, no pateixis. En parlarem a classe.

    ResponElimina