divendres, 11 de novembre del 2011

El meu veí, el Tony Hawk.


M’agradaria tenir com a veí el Tony Hawk perquè és el millor skater del món. Em deixaria estar a les pistes que té a casa seva i podria jugar amb els seus fills. Tot i ser anglès podria comunicar-me amb ell, costaria una mica però puc agafar-li pràctica i acostumar-me. Li podria preguntar o dir que m’ensenyés trucs amb l’skate, com ell sap tant del tema em diria tota mena de coses sobre l’skate, o fins i tot, potser em podria regalar algun skate. Tot i viure a EEUUA podria traslladar-se aquí i les pistes que tingui a la seva antiga casa es podrien fer públiques. Aquí, en viure tan a prop de la muntanya, podria excavar i fer pistes noves. Em podria portar a algun dels seus concursos, demostracions, exhibicions o competicions i sobretot, a festivals.

I per aquestes raons voldria que el Tony Hawk fos el meu nou veí.

3 comentaris: