dilluns, 28 de novembre del 2011

Casa ideal

La meva casa ideal seria amb: un sostre amb plaques solars,una terrassa amb algunes plantes, unes finestres grans, el pati amb gespa, amb una picina climatitzada, amb un jardí a la part del radera, també m’agradaria que totes les habitacions sigues in molt lluminoses.

Per la capi-seria del sofà m’agradaria que fossi de culo pastis.

Ela mobles de fusta rusticà.

Les habitacions amb un llit gran,un escriptori,un parell d'armaris y unes quantes estanteries per posar el s llibres, i a la habitació mes important el mateix però amb un lavabo i una ballera-jacuzzi.

També m’agradaria tindre una oficina per els ordinadors i els documents del treball, també una sala per jugar,una cuina de marbre de color beix-rosa molt fluix i els lavabos amb un bater, un bidet, una ballera i una pica.

Però sobretot, sobretot, sobretot, m’agradaria que la meva casa ideal fossi bioclimàtica per al medi ambient.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada