diumenge, 18 de setembre del 2011

LES MEVES MASCOTES






Tinc sis mascotes. Dos gossos, dos gats i dos canaris.
Tinc dues gosses, Hana i Lluna.
Són molt bones.
La Hana és molt gelosa però és molt bona. I la Lluna és molt obedient.
La Hana és un pastor alemany i pastor belga (té barreja). I la Lluna és un westing (te pedigri). Els encanta jugar.

Tinc dos gats, Ody i Xispa.
La Xispa és molt carinyosa, sempre que estem al sofà se't posa a la panxa estirada i si no l'acaricies et comença a llepar.
I l'Ody mai esta estressat, sempre esta estirat, o al terra, o al llit, o al sofà, o a la cadira...
I es un pesat, sempre esta miolant.

Tinc dos canaris, Dino i Dana.
Sempre estan cantant.
El Dino és groc i blanc, i la Dana és marró i verda.
Fa bastant van tenir fills, però van durar poc.
Moren perquè no els alimenten.
Els canaris tenen una forma molt curiosa d'alimentar als pollets:
El mascle menja i desprès ho vomita i s'ho dona a la femella i la femella s'ho dona als pollets.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada