dissabte, 17 de setembre del 2011

La mascota que jo voldria


El aspecte del gos: El gos que jo voldria seria un mascle de la raza Bagle. El seu color de pell, seria de color blanc amb taques de color marro fluix. I eel seu nom seria Sultán.

El seu comportament: Estaria molt calmat en casa, pero quan el tregui a pasegar podria corre tot lo que volgues. Que no es posi a bordar quan pasa un altre gos/sa.

Les seves habilitats: Li ensenyaria a fer molts trucs de concurs, com per exemple:li ensenyeria a que em dones la pata,a que es posi de peu, a que bordi quan yo li digui i a que es posi de peu.


2 comentaris:

  1. Marta ho sento no he pogut colgar'ho al blog. La meva mascota es diu Lia, és una gossa mestissa de setter angles i cocker, es de color blanc amb taques negres i té 1 any i mig. La vam adoptar a una gossera de Múrcia, quan la van portar tenia 4 mesos i va vindre molt prima, ara està molt més grossa.
    A la meva gossa l'hi agrada molt jugar amb mi i amb el meu germà. Corre molt i es molt àgil. L'hi agraden molt els nens i les visites i és molt obedient. Fa un any es va escapar de casa i la va atropellar un cotxe, va estar 3 setmanes amb la cama embenada i amb una campana al cap perquè no s’ho arribés a treure, però al final tot va quedar en un ensurt i ara ja està bé.
    Tots estem molt contents amb ella.

    ResponElimina
  2. Hola SErgi jo pensava que anaves a penjar una foto teva amb la coseta XD pero .... aquest gos es molt bonic oleeeé

    ResponElimina