dissabte, 17 de setembre del 2011

Mascotes


No m'agraden gens les mascotes, sobretot els gossos. Hem fan por. Si els conec com els gossos de la Belén no hem fan por, però si és com el de la judith que encara no el conec hem fan por.

Els periquitos, no els soporto, estàn tot el dia cantant, i per la nit, no pots dormir. I al final acaben fartan.

Els gats, bueno... aquest no hem molesten, però si tinguès un, s'escaparía tots els dies i no hem faria gràcia, perquè alomillor no tornen...

Els peixos no m'importaria tenir-los perque no fan soroll, no s'escapen ect...

Aquestes són les mascotes basiques per mi però ho han moltes.


Les mascotes per mi és com tenir un fill o una filla, però un animal. El tens que cuidar donar de menjar, netejar les seves coses ect...



3 comentaris:

  1. No tots els gossos fan por, Anna.

    Tàsseguro que si veus a la meva gossa se't va el pànic. ;)

    ResponElimina
  2. Anna no creus que t'has passat?

    ResponElimina
  3. xddxd pewro si el meu gos es un en cant y siuslau judit sense h k em fa molta rabia!! TT

    ResponElimina